Wil jij meewerken aan het beheer van het openbaar domein van Aalst? Ben je sterk in het coachen van medewerkers? Heb je zin om vorm te geven aan het strategisch beleid van de dienst Openbare werken? Lees dan snel verder!
Hieronder vind je een beknopte beschrijving van deze vacature.
De dienst Openbare werken staat in voor het beheer en de monitoring van het openbaar domein, beleidsvoorbereiding, opmaak van wegen- en rioleringsontwerpen en opvolging van uitbestede werken teneinde het openbaar domein in goede staat te houden, steeds binnen de beschikbare budgetten en in overleg met zowel diverse andere stadsdiensten als externe stakeholders. Onder beheer van het openbaar domein verstaan we de coördinatie van werken door aannemers (zowel herstel als renovatie), de opmaak van ontwerpen, het beheer van riolering en sommige waterlopen en het voorkomen van wateroverlast. De dienst adviseert ook projecten voor de inrichting van de publieke ruimte.
Jouw belangrijkste uitdagingen:
Blijf je toch achter met vragen?
Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure kan je tussen 9u en 17u contact opnemen met Ciska De Bock, recruiter via 0471 99 37 53.
Voor meer informatie over jouw kandidatuur kan je tussen 9u en 17u terecht bij Shani Bisback, dossierbeheerder via 053 72 32 50.
Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan je tussen 9u en 17u contact opnemen met Elien Muylaert, lid van het managementteam, via 053 72 39 41.