Service Desk Agent Level

Functie

Over de job

De Servicedeskagent van niveau I heeft als taak ervoor te zorgen dat computers goed werken, zodat eindgebruikers bedrijfstaken kunnen uitvoeren. Dit omvat het ontvangen, prioriteren, documenteren en actief oplossen van hulpverzoeken van eindgebruikers en het escaleren van incidenten wanneer dit nodig is om de SLA-verwachtingen te handhaven. Het oplossen van problemen kan het volgende inhouden gebruik van diagnostische hulpmiddelen en hulpmiddelen voor het bijhouden van hulpvragen, maar ook kan het nodig zijn dat je persoonlijk, hands-on helpt op desktopniveau.

Taken

Eersjns ondersteuning bieden via , mail, chat en selfservicetickets om ervoor te zorgen dat problemen van eindgebruikers op een beleefde, tijdige en effectieve manier worden opgelost. Prioriteit geven aan incidenten en serviceverzoeken volgens gedefinieerde processen om te voldoen aan gedefinieerde SLA's. Een juiste analyse maken van het incident/de aanvraag. Het incident/de aanvraag coderen in Service Management Tool. Externe tools en diagnostische hulpprogramma's gebruiken om te helpen bij het oplossen van problemen. Door middel van probleemoplossing, incidentcorrelatie en kennisartikelen een oplossing of workaround vinden voor de onderbreking die het incident veroorzaakt. Zodra de oplossing of workaround is geïmplementeerd, sluit u de levenscyclus van het incident. Informeer de gebruiker over de status van het ticket. Als een eersjnsoplossing niet mogelijk is, escaleer dan naar het volgende ondersteuningsniveau (e lijn). Het proces voor het oplossen van incidenten bij de servicedesk vastleggen, volgen en documenteren, inclusief alle succesvolle en mislukte genomen beslissingen en acties tot aan de uiteindelijke oplossing

Jouw profiel

Opleiding in ICT of een eerste ervaring in customer service Zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels (minstens C – mondeling en schrifjk) Basiskennis Network & Hardware Goede kennis van de volgende technologieën en methodologieën Microsoft Windows OS (huidige MS ondersteunde versies) en configuraties (bv. Drivers) ITIL V Foundations Active Directory (theoretische kennis) Office veelgebruikte toepassingen en functies Excel, Word, Powerpoint, Visio, Sharepoint, OneDrive, Teams, Outlook Veelgebruikte werkplektoepassingen zoals Internetbrowsers (bijv. Edge, Fireworks, ..), Zip, Citrix-client Algemene connectiviteitsconfiguraties Wan, Lan, VPN Hardwarediagnostiek en quickfixes Laptops, desktops, tablets, smartphones, printers, headsets, monitors, IP-s van A-merken Stressbestendig Uitzonderlijke klantgerichtheid Oog voor detail

Extra informatie

Locatie Anderlecht Full time Je zal werken in shifts (- en zaterdag -)

IT Certificaten

Training Huidige door Microsoft ondersteunde versies van S en MS Office Certificaat ITIL fundamental laatste versie Werken met een besturingssysteem Windows Een interventie uitvoeren Vanop afstand Oude versies van informatica- of bureauticasystemen implementeren (tijdelijke oplossing) Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst Aanbod

Wat kan Employer aanbieden?

Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een hospitalisatie-, groepsverzekering, maaltijd-en ecocheques, firmawagen en mogelijkheid om van thuis uit te werken. Bij opstart krijg je een Competence Manager toegewezen die jou introduceert in het bedrijf en jouw individuele loopbaan verder begeleid. Tal van ‘blended ‘trainingsmogelijkheden dewelke je professioneel doen groeien. Fun…door onze trimestriële events waar je op de hoogte wordt gebracht van het reilen & zeilen binnen Employer en in contact blijft met collega’s

Over Employer

Employer Benelux maakt deel uit van een Franse beursgenoteerde groep, meer dan jaar actief op de markt, waar ondernemerschap een belangrijke pijler is binnen het bedrijf. Employer heeft een unieke positie op de Belgische markt. Dankzij de complementariteit van ICT apparatuur, & financiering kan Employer modulaire end-to-end oplossingen bieden. Employer zet sterk in op maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en levert een belangrijke bijdrage aan de circulaire economie Solliciteren

Ysaline Gillain


 


Service Desk Agent Level
2024-05-03 - 2024-06-01

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANDERLECHT

Land: België
Postal Code: 1070
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share