Onsite Support Engineer

Functie

Op zoek naar een job waar je zowel kunt uitblinken in jouw IT-skills, maar ook een verschil kunt maken voor mensen? Dan is de Onsite Support Engineer vacature bij Employer Digital Workplace volledig op jouw maat gemaakt!

Employer staat bij klanten al jaren bekend als toonaangevend Belgisch full-service ICT-bedrijf dat kwalitatieve oplossingen biedt aan haar klanten. We streven steeds naar een oplossing op maat, zeg maar de ideale match voor de klant om haar doelsingen te bereiken. Competenties en karakter zijn voor ons essentieel, naast ervaring en ambitie. Voor verschillende klanten zoeken wij nog een Support Engineer die echt het verschil kan maken en fungeert als visitekaartje voor Employer.

Je lost de problemen op van gebruikers en probeert daarbij ook altijd een vertaalslag te maken naar de meest bruikbare oplossing voor de eindgebruiker. Jij verdiept je in de eindgebruiker en probeert hem/haar zo goed mogelijk te helpen door mee te denken. Dit kan via de onsite helpdesk of andere kanalen (mail/fonie). Met veel plezier zet jij je in om werkplekken gebruiksklaar te maken, software te installeren, autorisaties te regelen, hardware problemen op te lossen en periodiek onderhoud aan IT-systemen uit te voeren. Je staat in voor het aannemen, registreren, loggen, opvolgen en afsluiten van meldingen. Je bent verantwoordelijk voor alle bedrijfsassets en gaat dit bijhouden/opvolgen in de CMDB (Configuration Management Database). Je doet daarnaast nog zoveel maar! Dit maakt je job gevarieerd en boeiend! Jouw profiel

Een bachelor IT, of je bent al een aantal jaar actief binnen de IT-sector.

Ervaring in een Service Desk omgeving.

Je hebt tijdens jouw loopbaan kennis en ervaring opgebouwd van o.a. Active Directory, Azure, Intune, Office , IMACD service (install, move, add, configure, delete), Ticketing (handling, creation, escalation) en het creëren /behandelen van documentatie.

Je bent communicatief en vriendelijk , waardoor gebruikers graag bij jou komen om antwoorden op hun vragen te krijgen.

Je bent pro actief en analytisch sterk en weet snel tot oplossingen te komen door de juiste componenten te verbinden.

In stressvolle situaties lukt het je om rustig en alert te blijven.

Andere omschrijven jou als een betrouwbare persoon, die stiptheid belangrijk vindt en op een heldere manier kan communiceren!

Weekendwerk, wachtdiensten of shiften zijn mogelijk en afhankelijk per klant waar je wordt tewerkges.

Je bent flexibel en staat open om tewerkges te worden bij onze klanten in regio Antwerpen, Brussel of Oost/West Vlaanderen.

Je bent vloeiend in het Nederlands, Engels en Frans!

Complexe technische problemen overmaken aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, ...) Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen Technische problemen en vereisten van de klant analyseren Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren hersingen Aanbod

We vragen heel wat (talenten) van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug!

Je start bij een Top Employer!

Een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen. Een elektrische wagen met laadpas of een mobiliteitsbudget, maaltijdcheques, ecocheques, een interessante groeps- en hospitalisatieverzekering, een gsm-abonnement, een forfaitaire onkostenvergoeding, een krachtige laptop en de mogelijkheid om je salarispakket een eigen accent te geven dankzij ons Flex Reward Plan.

Team-events, maandelijkse happy hours en een steeds legendarisch bedrijfsfeest horen daar ook bij.

Begeleiding op maat doorheen jouw carrière word je begeleid door onze people managers. Zo heb je een aanspreekpunt, een persoonlijke coach én een sparringpartner.

Continu bijleren door innovation centers, leesgroepen, knowledge sharing meetings, hackatons, deelname aan conferenties en externe opleidingen zetten we kennisdeling en bijleren centraal.

Mogelijkheid tot groei afhankelijk van je eigen interesses en initiatieven, biedt Employer verschillende horizontale en verticale carrièrepaden.

We hechten waarde aan duurzaamheid door CO-neutraliteit na te streven met de elektrificatie van ons wagenpark en een milieuvriendelijk datacenter. We ontwikkelen innovatieve oplossingen met een positieve impact op milieu, mens en maatschappij, en streven naar een inclusieve en diverse werkomgeving waarin iedereen gewaardeerd en gehoord wordt.

Solliciteren

Giovanni Belcastro
/

 


Onsite Support Engineer
2024-04-15 - 2024-06-09

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HASSELT
Universiteitslaan 9
Land: België
Postal Code: 3500
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share