Customer Care Consultant (team boekhouding)

Functie

Hoe zal jouw werkdag als Customer Care Consultant eruitzien?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor ORAS-klanten en beantwoordt hun vragen over onze software (voornamelijk via ons online klantenportaal). Je voert testen uit en helpt klanten verder door het issue zelf op te lossen al dan niet in samenwerking met een van je collega's (developer en/of consultant). Je volgt nauwgezet incidenten en verzoeken op na de installatie van onze software bij de klanten. Je neemt daarbij geregeld de vast om rechtstreeks naar hen te bellen en samen tot een oplossing te komen. Je verdiept je in onze softwareapplicaties met als doel ze beter te begrijpen en zo ook de klanten gemakkelijker verder te kunnen helpen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met je eigen klanten. Jouw profiel

Wie ben jij?

Je bent in het bezit van een diploma hoger onderwijs en hebt intussen al heel wat jaren werkervaring op de er, gecombineerd met voldoende IT-en/of boekhoudkennis. Je bent communicatief sterk en kan je perfect uitdrukken in het Nederlands. Je haalt voldoening uit het oplossen van (soms complexe) vraagstukken en het tevredensen van klanten. Je kan zelfstandig werken en bent niet bang om initiatief te nemen. Je bent probleemoplossend inges en neemt graag verantwoordelijkheid. Don Informatica en communicatie De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren hersingen Technische problemen en vereisten van de klant analyseren Aanbod

Wat heeft Employer jou te bieden?

Een aantrekkelijke verloning aangevuld met mooie voordelen bedrijfswagen, laptop, flexibel werken, thuiswerk, extra vakantiedagen, anciënniteitsverlof, groeps- & hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques… Een recent vernieuwde HR-policy, die volledig is aangepast aan het moderne werken. Bij Employer hechten we namelijk veel belang aan een goede work-life balance! Een gezonde KMO in Wilrijk met een open en informele bedrijfscultuur. Verantwoordelijkheid en vrijheid, maar uiteraard met de juiste begeleiding vanaf de start. Zo kan je je eigen ding doen en je talenten verder ontwikkelen. Last but not least toffe collega’s en veel fun tijdens onze extra activiteiten! Solliciteren

Yana Broodhaers
/..

 


Customer Care Consultant (team boekhouding)
2024-04-27 - 2024-05-27

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: WILRIJK
Dynamicalaan 15
Land: België
Postal Code: 2610
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share