Customer Service Manager

Functie

Dit bedrijf is gekend voor kwalitatieve muurdecoratie.


Jobomschrijving

Wil jij leiding geven aan de volledige customer service afdeling?
Wil jij teamleaders aansturen?
Wil jij antwoorden bieden op complexe vraagstukken? Dan ben jij misschien wel het Hoofd Customer Service waar onze klant in Zonhoven naar op zoek is!
Enkele verantwoordelijkheden die je kan verwachten

Je geeft leiding aan de volledige afdeling Customer Service als Hoofd Customer Service. Dit omvat het aansturen van teamleiders, die elk een eigen team van medewerkers leiden. Je zorgt ervoor dat de teamleiders goed geïnformeerd zijn over de werkzaamheden en doelsingen Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de communicatie binnen het team en de organisatie, waarbij je noodzakelijke informatie beschikbaar s, uniformiteit bewaakt en kennis deelt. Samen met jouw CS team ga je dat extra stapje verder om een sublieme, kwaliteitsvolle service en klantentevredenheid te garanderen. Je weet het volledige team te motiveren en enthousiasmeren, zodat zij elke dag de beste versie van zichzelf zijn op de werkvloer. Kortom, je bent een echte peoplemanager! Je hebt een breed interesseveld en houdt ervan om antwoord te bieden op complexe vraagstukken en te werken onder een gezonde werkdruk. Jouw profiel Kun jij ons overtuigen van jouw kwaliteiten? Vink je de onderstaande kenmerken af? Aarzel dan niet om te solliciteren; want jij zou wel eens dé kandidaat kunnen zijn die we zoeken! Je hebt reeds ervaring in de customer service. Je hebt verantwoordelijkheidszin en kan op een functionele manier een team aansturen. Je hebt een breed interesseveld en wil je verdiepen in de wereld van SAP. Je kan probleemoplossend denken. Je bent stressbestendig. Je bent daadkrachtig. Je bent in het bezit van een Bachelor diploma. Je bent communicatief en klantgericht. Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands, Frans en Engels. Kennis van het Duits is een plus. Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan gerust via en vraag naar Giuseppe, Anabel of Louise. Aanbod Bij een nieuwe uitdaging hoort een goed aanbod. What’s in it for you? Een uitdagende, afwisselende baan in een internationaal toonaangevend en financieel gezond bedrijf. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke activiteiten die bijdragen aan een plezierige werksfeer. Een fulltime contract van onbepaalde duur. Een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en ecocheques. Eindejaarspremie die kan worden gebruikt voor de aankoop van voordelen zoals leasing van een bedrijfsfiets, ter beschikkingsing van multimedia, extra verlofdagen, enzovoort. De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en opleidingen te volgen. extra vakantiedagen in het kader van compensatierust, bovenop jouw wetjk verlof. Werken in een aangename omgeving zonder files.

 


Customer Service Manager
2024-10-06 - 2024-11-19

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ZONHOVEN

Land: België
Postal Code: 3520
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share