Tweetalige Klantendienst Medewerker KBC met thuiswerk

Functie Ben je communicatief inges en tweetalig (Nederlands als Frans)? Wil je een eerste ervaring opdoen in een customer care functie? Heb je voeling met de digitale wereld ? Wil je graag dagen/week thuiswerken ? Ben je behulpzaam en geeft klantencontact jou een boost?

Alles kunnen afchecken?

Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!

Voor onze bekende klant KBC (+) zijn wij op zoek naar Customer Care medewerkers voor Daily Banking.

Wat zijn jouw taken?

Deze functie heeft twee kerntaken, met name digitaliteit uitdragen en klanten ondersteunen. Je staat in voor de eersjnsopvang van binnenkomende s. D.m.v. open vragen definieer je het probleem en zoek je naar een gepaste oplossing. Je kan voor niet-courante problemen en klachten terugvallen op een gespecialiseerde collega, je opleiding, de Teamssite, de chatbot Daisy en de digitale GPS. Alle aspecten van onze dienstverlening worden door jou met een kritische en opbouwende geest benaderd, waarbij het klantenbelang op elk ogenblik centraal staat. Continue zelfontwikkeling en een goede kennis van KBC Mobile en Touch zijn een must. We voorzien hiervoor weken opleiding. Tevredenheid van de klant is voor jou prioritair. Je gaat steeds voor een snel en correct antwoord, waarbij de klant een antwoord/oplossing krijgt voor zijn/haar vraag. Jouw profiel

Onze ideale customer care medewerker voldoet aan volgende voorwaarden

Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en zeer goede kennis van het Frans , zowel mondeling als schrifjk. Bijkomende talen zoals Duits of Engels zijn een meerwaarde. Je bent communicatief ; je slaagt erin informatie op een duidelijke manier over te brengen. Klachten weet je op een goede manier op te vangen en te behandelen. Je bent leergierig , een nieuwe optie in KBC Mobile of Touch heb je zo in de vingers. Je ziet verandering als een uitdaging en een opportuniteit. Je beheerst de huidige en toekomstige digitale processen (KBC Mobile, Kate, Touch, Payconiq...). Je hebt een passie voor het zoeken naar oplossingen en werkt graag met instructies en procedures. Bovenal ben je een teamplayer . Je houdt ervan om in een hecht team te werken. Klanten Key accounts Klanten Bedrijven Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opsen
Verbeteringen voorsen Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... De activiteiten van een team coördineren De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren Key accounts opvolgen Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...) Don Internetverkoop Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorsen Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden Don Postorderverkoop Klanten Particulieren Aanbod Bedrijfsinfo

+ is gevestigd te Berchem () en is een joint venture van KBC en VAB Groep.

Wij zijn het Customer care center van KBC. We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten van niet-commerciële aard voor KBC we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live.

In al deze communicatie staat steeds de kwaliteit van de interacties centraal. Bij interne zowel als externe contacten is het ons doel om een positief gevoel achter te laten en zo bij te dragen aan het sterke imago van de producten en diensten van KBC. Deze klantbeleving is wat we onze plusfactor noemen!


Wat kan je verwachten eens je als helpdeskmedewerker Employer bij +?

Flexibiliteit ! Je werkt voltijds van maandag tot vrijdag in flexibel werkrooster tussen h en h. Dit wisselt om de week. Daarnaast werk je zaterdag per maand van h tot h. Mogelijkheid om na opleiding van thuis te werken. Zijn ze bij + overtuigd van jou na een succesvolle interimperiode? Dan kan je interimcontract worden omgezet tot een vast contract bij +. Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd. Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn. Premies Taalpremie tussen € bruto/maand en € bruto/maand Flexpremie € bruto/maand Teampremie € bruto/maand Avondpremie na h €, bruto/uur Thuiswerkpremie € netto/dag Extralegale voordelen ( maaltijdcheques twv €, / gewerkte dag, interessante premies), fietsvergoeding, vergoeding openbaar vervoer aan %; Aantrekkelijke KBC-groepsverzekering en interessante KBC- en VAB-personeelsvoordelen eens je een vast contract hebt; Uitstekende opleiding en jobbegeleiding. Opleiding is voltijds; OpEmployer Solliciteren

Employer & Customer Support A'pen
/

 


Tweetalige Klantendienst Medewerker KBC met thuiswerk
2024-05-02 - 2024-06-24

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BERCHEM

Land: België
Postal Code: 2600
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share