Medewerker Contact Center
U maakt deel uit van een team dat instaat voor de fonische eersjnsdienstverlening . Een opleiding op de werkvloer is voorzien.
Jouw profielU volgde hoger secundair onderwijs , hebt een goede kennis van het Frans en bent bereid de inspanning te leveren om de toepasselijke regelgeving te assimileren. U bent contactvaardig , beantwoordt graag en met gepaste vriendelijkheid oproepen ( en meer per dag). Ervaring in een contact (call) center is vereist.
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Aanbod
Wij bieden een contract van onbepaalde duur met een marktconform loon, aangevuld met o.a. maaltijdcheques, eindejaarspremie, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een -urenweek met flexibele werkuren voor een evenwichtige balans werk-privé. Je wordt tewerkges in de hoofdzeop wandelafstand van het Centraal Station.
Solliciteren
Serge Grégoire
2024-05-17 - 2024-06-03
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: BRUSSEL
Zuidstraat 111
Postal Code: 1000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54