Field Sales Manager
Als onderdeel van ons team zul je een cruciale rol spelen in het beheren en leiden van zowel onze binnen- als buitendienstteams, terwijl je tegelijkertijd nauw samenwerkt met andere afdelingen om onze verkoopstrategieën effectief uit te voeren. Je zult rapporteren aan de Head of Land Sales & Products Benelux en leiding geven aan een team van ongeveer buitendienstmedewerkers en binnendienstmedewerkers.
De functie
Je belangrijkste verantwoordelijkheden zullen bestaan uit het coachen en managen van het salesteam België, het implementeren van onze strategieën voor landtransport in lijn met het DB Employer Sales Process, en het ondersteunen van verkoopcycli om nieuwe klanten aan boord te brengen en bestaande relaties uit te breiden.
Jouw verantwoordelijkheden
Jouw profiel Wij vragen
Bachelor diploma in een relevante richting; Aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol in de verkoop; Uitstekende communicatie- en onderhandelingsvaardigheden; Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden; Vloeiend in Nederlands, Engels en Duits.
Wij bieden
Werken bij de Top wereldwijd binnen de logistieke sector!
Een sterk en hecht team van sales professionals verwelkomt je in hun team;
* Een uitdagende job met groeimogelijkheden;
* Een functie met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid binnen een dynamische omgeving;
* Een tewerksing in een sector die een positieve bijdrage levert aan het halen van de milieudoelsingen;
* Een goede verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, GSM, wagen + tankkaart;
* Glijtijden en verlof vrij in te plannen rekening houdend met het team en de voorziene deadlines;
* Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen;
* Een snelle indienstname mogelijk.
'Dat successen worden beloond, veel bedrijven zeggen het, bij Employer is het zo!'
Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opsen
Verbeteringen voorsen Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren De activiteiten van een team coördineren Aanbod -
2024-10-05 - 2024-11-12
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54