Customer Service Representative

Functie

Bij Employer bouwen we elke dag aan een gezond en comfortabel leefklimaat. Onze gemotiveerde medewerkers geven die missie elke dag mee vorm. Hun inzet en enthousiasme verdient een passende verloning en een uitnodigend werkklimaat. En daar bouwen we samen aan. Proef jij binnenkort van onze werksfeer en groeimogelijkheden?


Jobomschrijving

Als medewerker van het aftersales service team ben je ambassadeur van Employer en zorg je als professional voor een snelle en professionele afhandeling van vragen met als doel de klant verder te helpen

Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle aftersales vragen van klanten. Je neemt ownership en biedt op professionele en dynamische wijze een gepaste oplossing. Je communiceert duidelijk en efficiënt over de aanpak en de oplossing en houdt klanten pro actief op de hoogte. Je registreert en volgt vragen nauwgezet op in de daarvoor voorziene tools. Je plaatst de nodige materiaalbesingen en vraagt interventies aan. Je escaleert probleemmeldingen naar de nd line support waar nodig. Je rondt de dossiers en daarbij horende facturatie tijdig af. Je deelt kennis met collega’s en houdt de self-service documentatie in onze knowledge base mee up-to-date. Je blijft op de hoogte van zowel productaanpassingen als nieuwe ontwikkelingen. Jouw profiel Je hebt een eerste ervaring in een BB customer service omgeving en/of relevante productie ervaring met de ambitie om door te groeien naar meer klantgerichte functie. Klanten helpen geeft je energie. Je straalt positiviteit uit naar klanten en collega’s en bent een echte teamplayer. Je hebt een uitstekende gesproken en geschreven kennis van het Nederlands. Additionele talenkennis is een pluspunt. Je bent een sterke communicator en denkt oplossingsgericht mee met onze klant. Je bent leergierig en wilt je verdiepen in onze producten. Je hebt een technische achtergrond of affiniteit. Aanbod Een uitdagende functie binnen een snel groeiend en financieel gezond bedrijf, en reële doorgroeimogelijkheden. Interessante interactie met verschillende afdelingen en klanten. Een contract van onbepaalde duur en een competitief salarispakket aangepast aan de functie en in lijn met je ervaring en potentieel. Mogelijkheid tot bike lease en/of salariswagen. In het kader van onze company value #HEALTH bieden wij onze medewerkers dagelijks gratis soep en maal per week vers fruit.

 


Customer Service Representative
2024-06-05 - 2024-06-17

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: Gembloux
Chaussée de Tirlemont 117A
Land: België
Postal Code: 5030
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share