Administratief Bediende
Functie
Documenten doorsturen en klasseren Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...) Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...) De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...) Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren Aanbod Mooie verloning. Mogelijkheid tot /. Een job met veel afwisseling en uitdaging. Een aangename en informele werksfeer.
Voor onze klant, gespecialiseerd in industriële reiniging en visuele rioolinspectie , zoeken wij nog een Administratief Bediende voor hun filiaal in Merksplas.
Je zal klassieke administratieve taken uitvoeren
Het beheren van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder s, gesprekken en post. Het verwerken van documenten, formulieren en rapporten. Het bijhouden van nauwkeurige gegevens en archieven. Het organiseren en plannen van vergaderingen, afspraken en evenementen. Jouw profiel Je hebt interesse om te werken als administratief bediende in de bouwsector. Je bent zeer administratief sterk en kan vlot werken met de PC. Je bent stressbestendig Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en kan op een constructieve manier gesprekken aangaan. Je bent een teamplayer maar kan ook goed zelfstandig werken. Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail. Documenten invoeren en de lay-out verzorgenDocumenten doorsturen en klasseren Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...) Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...) De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...) Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren Aanbod Mooie verloning. Mogelijkheid tot /. Een job met veel afwisseling en uitdaging. Een aangename en informele werksfeer.
Administratief Bediende
2024-10-18 - 2024-11-29
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-10-18 - 2024-11-29
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MERKSPLAS
Valuta: EUR
Address place: MERKSPLAS
Land: België
Postal Code: 2330
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 2330
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54