Bieden van administratieve ondersteuning aan collega's binnen de dienst.
Algemene administratie:
Beheren van telefoonverkeer, post en algemene mailbox van de cel lokaal sociaal beleid.
Opvolgen van subsidies:
Zorgen voor de nauwkeurige opvolging van subsidies en bijbehorende administratie.
Seniorenadviesraad (SAR):
Opstellen van agenda's, verzenden van uitnodigingen en bijhaden van aanwezigheden voor zowel kern- als algemene vergaderingen van de Seniorenadviesraad.
Voorbereiden van verkiezingen en coördineren van nieuwe werkingen binnen de SAR.
Verslaggeving van vergaderingen van de Seniorenadviesraad.
Adviesraad Brugge Dialoogstad:
Bijhouden van verslagen van zowel het dagelijks bestuur als algemene vergaderingen van de Adviesraad Brugge Dialoogstad.
Beheer van sociale media:
Beheren van sociale media-accounts voor zowel de dienst als de Adviesraad Brugge Dialoogstad.
Financiële administratie:
Opstellen van bestelbonnen, controleren van facturatie en boeken van facturen.
Jouw tewerkstellingsplaats: Hoofdzetel OCMW Brugge (Ruddershove 4 - 8000 Brugge) Neem zeker ook even een kijkje op onze websites: www.ocmw-brugge.be; www.brugge.be/bruggedraaitommensen
Jouw profiel
Je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Je bent klantgericht en probeert iedereen op een gepaste manier te helpen.
Je bent sterk in plannen en organiseren en kan goed de juiste prioriteiten bepalen in jouw werk.
Je kan goed werken met de computer en de meest courante software.
Aanwervingsvoorwaarden
Je beschikt over een secundair (of gelijkgesteld) diploma of je slaagt voor een capaciteitstest. Deelnemen aan deze capaciteitstest is mogelijk als je beschikt over 1 jaar relevante ervaring. Besteed in dit geval voldoende aandacht aan de beschrijving van de vereiste relevante ervaring in jouw cv.
Op het moment van indiensttreding, kan je een blanco uittreksel uit het strafregister voorleggen dat minder dan één maand oud is. Als hier een veroordeling op vermeld staat moet een uitzondering aangevraagd worden bij het bestuur. Contacteer ons tijdig in dat geval.
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Kopieerwerk verrichten
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Aanbod
We bieden jou een voltijds (of 4/5de) vervangingscontract. Daarnaast nemen we de geslaagde kandidaten op in een werfreserve die 3 jaar geldig is. Je komt terecht in de weddeschaal C1-C2-C3 met een brutoloon tussen € 2.364,58 en € 4.071,30 voor een voltijdse tewerkstelling. Jouw loon hangt af van eventueel over te nemen anciënniteit. Voor een loonsimulatie op maat kan je steeds vrijblijvend contact opnemen. Daarnaast bieden we jou volgende voordelen:
28 betaalde vakantiedagen (voor een voltijdse tewerkstelling)
maaltijdcheques van €8
mogelijkheid om aan een voordelig tarief aan te sluiten bij de hospitalisatieverzekering (gratis vanaf 1 jaar dienst)
een fietsvergoeding (€ 0,24/km) en een gratis fietshersteldienst
gratis openbaar vervoer (woon-werkverkeer)
de mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen
leuke personeelsevenementen. Bekijk hier de aftermovie van onze afterwork.
eindejaarspremie
aanvullende pensioenvergoeding
overname van alle openbare anciënniteit en tot 6 jaar privé-anciënniteit
thuiswerkvergoeding
aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling door o.a. een kwalitatief opleidingsaanbod en interne doorgroeimogelijkheden
werkzekerheid in een organisatie met een grote maatschappelijke meerwaarde
een evenwichtige balans tussen werk en privé door plaats- en tijdsonafhankelijk werken
een premie voor jouw huwelijk, de geboorte van jouw kindjes, jouw pensioen ... en korting bij verschillende handelaars, pretparken, vakantieparken, kinderkampen, concerten, ... als je je aansluit bij onze personeelsvereniging SOFOCO. Bekijk hier het volledige aanbod
onze eigen fitness waar je tegen een voordelig tarief gebruik van kan maken (de eerste 3 maanden zijn gratis)