Agent Operations Collections BC

Functie

Als Agent Operations Collections BC ben je essentieel in het adequaat beheren van achterstallige betalingen en het waarborgen van een efficiënte 'generate cash'-cyclus. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor een tijdige en correcte verwerking van alle betalingsaspecten van onze BC-klanten.


Takenlijst

Beheren van het totale BC paymentproces (het geheel van taken verbonden aan dit proces) voor de BC klantportefeuille Proactief contact opnemen met BC-klanten met achterstallige rekeningen Beantwoorden en oplossen van vragen over betalingen, zowel fonisch als schrifjk Handmatig verwerken van klantenbetalingen die niet automatisch zijn toegewezen Administratieve afhandeling van gegevens in SAP, waaronder bankrekeningnummers, domiciliëringen, Zoom-it en E-Bill Voorbereiden van betalingen voor terugstortingen Uitvoeren van administratieve ondersteuningstaken gerelateerd aan uitval binnen het BC-facturatieproces Actief samenwerken met andere afdelingen om klantgerichte oplossingen te bieden binnen de gese procedures en processen

Vaardigheden

Autonomie Je bent in staat om zelf beslissingen te nemen en initiatieven te nemen op proactieve wijze; Werkorganisatie Je kunt prioriteiten sen en de meest dringende taken efficiënt beheren; Oplossingsgericht Je bent bekwaam in het oplossen van problemen die binnen jouw competentiegebied vallen, zelfs in complexe en onstabiele situaties; Communicatie Je kunt belangrijke informatie uitwisselen tussen het veld, je team en het management; Samenwerking Je werkt open en transparant samen met teamleden, collega’s en leidinggevenden; Klantencontact Je hebt een grote passie voor de klant en bent een voorbeeld in onze proactieve, klantgerichte campagnes.

Achtergrond Kennis / Ervaring

Een relevante bachelordiploma, bij voorkeur in een richting zoals boekhouding of moderne talen, of een gelijkwaardige ervaring; Goede beheersing van Excel en SAP; Vloeiend in Nederlands en goede kennis van de Franse taal; Ervaring in klantcontact is essentieel Jouw profiel

Vaardigheden

Autonomie Je bent in staat om zelf beslissingen te nemen en initiatieven te nemen op proactieve wijze; Werkorganisatie Je kunt prioriteiten sen en de meest dringende taken efficiënt beheren; Oplossingsgericht Je bent bekwaam in het oplossen van problemen die binnen jouw competentiegebied vallen, zelfs in complexe en onstabiele situaties; Communicatie Je kunt belangrijke informatie uitwisselen tussen het veld, je team en het management; Samenwerking Je werkt open en transparant samen met teamleden, collega’s en leidinggevenden; Klantencontact Je hebt een grote passie voor de klant en bent een voorbeeld in onze proactieve, klantgerichte campagnes.

Achtergrond Kennis / Ervaring

Een relevante bachelordiploma, bij voorkeur in een richting zoals boekhouding of moderne talen, of een gelijkwaardige ervaring; Goede beheersing van Excel en SAP; Vloeiend in Nederlands en goede kennis van de Franse taal; Ervaring in klantcontact is essentieel Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...) De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Solliciteren

Jef Permentier
******

 


Agent Operations Collections BC
2024-04-26 - 2024-06-07

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BERCHEM
Borsbeeksebrug 22 - 30
Land: België
Postal Code: 2600
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share