Ben jij een tweetalige (NL/FR) Customer Care Medewerker op zoek naar een werkgever die je veel vrijheid en autonomie biedt én inzet op een toffe werksfeer? Look no further!
Als Customer Care Medewerker ben je een échte Q-Park ambassadeur. Je zal instaan voor de opvolging van alle vragen van B2B- en B2C-klanten, voor en na hun parkeerbezoek. Met of zonder ervaring, Q-Park investeert in de ontwikkeling van haar medewerkers en biedt een uitzonderlijke werkomgeving in haar kantoren in Zaventem.
Q-Park als werkgever
Q-Park zorgt al 25 jaar voor Quality in parking. Inmiddels kunnen hun klanten comfortabel en vlot parkeren in 7 verschillende landen. En daarbij zijn hun medewerkers onmisbaar!
In België werken de 40 collega's nauw samen vanuit het hoofdkantoor in Zaventem. Zij zijn een kleinschalig team en hechten veel belang aan samenwerken. Met een bereikbaar management en continue opleidingsmogelijkheden kan ook jij je steentje bijdragen aan het succes van Q-Park.
Focus op duurzame mobiliteit
Als duurzame mobiliteitspartner ondersteunen ze steden met emissieluwe of emissievrije milieuzones bij de transitie van on-street naar off-street parkeren; omzetten van zoekverkeer in bestemmingsverkeer; opladen van EV's en gedeeld vervoer faciliteren; logistieke diensten op de grens van emissieluwe en emissievrije zones.
Zowel een ervaren Customer Care Specialist als een minder-ervaren kandidaat met relevante werkervaring zijn welkom in dit nieuwe team!
Wat zal je doen?
Herken je jezelf ook in deze kwaliteiten?
Er wordt bij hen geïnvesteerd in een leuke werksfeer op de werkvloer én tussen collega’s. Dit mag jij dan ook verwachten:
Oh ja, en uiteraard word je voor al je inspanningen ook financieel beloond.
De selectieprocedure
Na je sollicitatie nemen we contact op voor een eerste gesprek via Teams.
Zijn we beiden enthousiast, dan maken we een afspraak voor een gesprek met Anneleen, de HR Manager. Aansluitend ontmoet je Laurence, de Sales Manager.
Hebben we een match? Dan ontvang je zo snel mogelijk een aanbod!