Administratief assistent (M/V/X)

Functie

Binnen de dienst "Sociale energie en Administratieve ondersteuning" faciliteer je het administratief beheer van subsidies voor collega's van het departement, conform de interne procedure. Concreet ondersteun je de dossierbeheerders bij de administratieve verwerking van de subsidies waarvoor zij verantwoordelijk zijn. Je vult verschillende administratieve documenten in, analyseert verantwoordingsdossiers en herinnert aan bepaalde aspecten van de subsidieprocedure.

Taken

Je biedt administratieve ondersteuning aan de dossierbeheerders van het departement in de verschillende fasen van de subsidieprocedure
Je vult een deel van de noodzakelijke documenten in (advies, besluit, overeenkomst, nota ...). Je analyseert bewijsstukken om na te gaan of de gedane uitgaven overeenstemmen met de in de subsidie voorziene uitgaven. Je geeft informatie en advies over de subsidieprocedure aan dossierbeheerders. Je identificeert en signaleert problemen en s oplossingen voor. Je biedt administratieve ondersteuning binnen het departement wanneer dat nodig is (hulp bij het organiseren van evenementen, het invullen van databases ...). Jouw profiel

Ervaring

Een relevante professionele ervaring op het vlak van de ondersteuning van administratieve dossiers. Ervaring met subsidiebeheer is een pluspunt.

Deze ervaring kan in aanmerking genomen worden voor de berekening van de geldelijke anciënniteit.

Kennis

Goede kennis van de missies en waarden van Employer Je begrijpt gesprekken en teksten in het Frans en kunt Frans spreken. Kennis van IT-tools Microsoft . Door de digitale transitie in onze samenleving en bij de overheidsdiensten zijn digitale vaardigheden essentieel geworden. Je bent in staat om digitale informatie en IT-hulpmiddelen te gebruiken en bent bereid om je digitale vaardigheden te ontwikkelen.

Gedragsgerichte competenties

Je analyseert informatie gericht en kritisch. Je behandelt problemen zelfstandig en bent oplossingsgericht. Je communiceert op een duidelijke en begrijpbare manier, zowel mondeling als schrifjk. Je past je makkelijk aan bij veranderingen en verschillende omstandigheden. Je kunt vlot in team werken en draagt bij tot de goede verstandhouding tussen collega’s. Je handelt servicegericht naar gebruiker·ster·s of begunstigden. Je toont respect voor anderen, voor de regelgeving en voor het Employer. Je ontwikkelt voortdurend je professionele kennis en vaardigheden. Je werkt resultaatgericht en behaalt je doelsingen. Kopieerwerk verrichten Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Personen onthalen en hun vraag identificeren fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Documenten coderen, klasseren en archiveren Aanbod Een halftijds contract van onbepaalde duur Werk in een eco-dynamische werkomgeving Mogelijkheid tot meerdere dagen werk per week Een salaris in overeenstemming met de loonschalen in de openbare sector (eindejaarspremie + vakantiepremie) Naast de diensten gepresteerd in de publieke sector, is het mogelijk om diensten gepresteerd in de private sector of als zelfstandige te laten erkennen in het kader van de geldelijke anciënniteit, ofwel op basis van het aantal jaren relevante professionele ervaring die tijdens de rekrutering aangetoond werden, ofwel op basis van een aanvraag tot erkenning van een professionele ervaring die in het bijzonder nuttig is voor de functie Maaltijdcheques ( €) Mogelijkheid tot tweetaligheidspremie (via Selor examen) Een permanente vorming Een flexibele uurregeling Een hospitalisatieverzekering Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer Een fietspremie of mogelijkheid tot het bekomen van een bedrijfsfiets dagen verlof per jaar (op basis van een voltijdse tewerksing) Mogelijkheid tot inschrijving van uw kinderen in het nabijgelegen kinderdagverblijf Solliciteren

Mohamed Toukane


 


Administratief assistent (M/V/X)
2024-05-20 - 2024-06-11

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUSSEL
Havenlaan 86 Postbus c
Land: België
Postal Code: 1000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share