Jouw takenpakket bestaat uit 3 onderdelen:
Het opvolgen van bestellingen van klanten:
- Je verwerkt de bestellingen in het ERP systeem;
- Je controleert de voorraad;
- Je maakt productiefiches aan die je doorgeeft aan de productie;
- Je bent de eerste contactpersoon voor de klant betreffende hun bestellingen;
- Je stelt een forecast op die je vergelijkt met de effectieve bestellingen die binnenkomen.
Personeelsadministratie:
- Je bent het eerste contact naar de interimkantoren toe in het kader van zoektochten naar productiemedewerkers;
- Je deelt vacatures en volgt de voorstellingen op;
- Je maakt de planning op in samenspraak met de productieverantwoordelijke;
- Je geeft prestaties, ziektes en afwezigheden door aan de kantoren;
- Je ontvangt en begeleidt nieuwe medewerkers bij hun opstart.
Allround administratieve taken:
- Je verzorgt het onthaal, de eerstelijnstelefonie en de algemene mailbox;
- Je ondersteunt bij het opmaken van de facturatie;
- Je staat in voor het bestellen van allerhande kantoormateriaal;
- Je houdt statistieken bij.