Administratief medewerker in advocatenkantoor te Brugge

Functie

HALIUS advocatenkantoor te Brugge is op zoek naar een administratief medewerker die verantwoordelijk wordt voor het runnen van het secretariaat

De job is bijzonder gevarieerd, brengt veel verantwoordelijkheid met zich mee en houdt ondermeer het volgende in

Cliënten ontvangen en oproepen aannemen. Afspraken inplannen. Dossiers aanmaken en opvolgen. fonisch en via mail in contact staan met sociale assistenten en allerlei overheidsinstanties (kennis van het Frans is daarom een must). Opvolgen van deadlines en beheer van de agenda's van de advocaten (ondermeer inplannen van consultaties). Briefwisseling naar cliënten.

Jouw profiel Je hebt interesse in migratierecht. Je kan zelfstandig werken. Je bent stressbestendig. Je bent administratief sterk. Je bent een gestructureerde werker. Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Documenten coderen, klasseren en archiveren Documentatie zoeken, doorsturen of beheren Personen onthalen en hun vraag identificeren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Taken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …) Aanbod Je werkt volgens een regelmatig uurrooster ( uur). Je werkuren zijn bespreekbaar. Je start bijvoorbeeld om of uur. Je zal werken in een jong team. Je mag rekenen op een zeer aantrekkelijke loon aangevuld met maaltijdcheques en parkeerkaart. Solliciteren

Employer


 


Administratief medewerker in advocatenkantoor te Brugge
2024-05-18 - 2024-06-25

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUGGE

Land: België
Postal Code: 8000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share