Onthaal en administratief medewerker in Brussel

Functie

Als onthaalmedewerker in de werking van Anderlecht verwelkom je klanten en bezoekers met de glimlach en help je hen verder met de nodige informatie. Daarnaast zorg je voor de administratieve en logistieke ondersteuning van jouw collega’s. Zo zorg jij mee voor een vlotte werking van het team!

Dit mag je van de job verwachten

Je verwelkomt bezoekers en neemt alle binnenkomende s voor jouw rekening je geeft zelf de nodige informatie en verbindt bellers door met de juiste contactpersoon. Je kopieert, klasseert en archiveert documenten ter ondersteuning van collega’s. Je zorgt voor de administratieve opvolging va verschillende projecten. Je registreert gegevens van klanten in klantendossiers met respect voor privacy. Je staat in voor de binnenkomende en uitgaande post en verwerkt binnenkomende s. Je beheert de lokalen en de onthaalruimte (netheid, voorbereiden vergaderingen, voorzien van koffie, thee en water, …). Je houdt het overzicht over de stock van het kantoormateriaal, plaatst besingen en helpt waar nodig bij logistieke taken. Jouw profiel Je voldoet aan de voorwaarden voor een GECO-contract! ( ) Je ontvangt bezoekers op een vriendelijke en klantgerichte manier. Je bent nauwkeurig en zorgt voor een correct administratie (documenten zijn geordend, afspraken correct ingepland, gegevens correct geregistreerd). Je beschikt over een goede digitale kennis en kan werken met Office programma’s (Word, Excel, Outlook) en Sharepoint. Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands én het Frans. Je bent oplossingsgericht. Bij uitdagingen denk je zelf na over mogelijk oplossingen, je neemt initiatief en je s je flexibel op naar je takenpakket en verplaatsingen.

Jouw uitvalsbasis is de vestiging van Employer in Brussel in de Dorpstraat in Anderlecht. Je werkt op maandag, dinsdag en donderdag van u tot u.

Ontbreek je één of meerdere van onze bovenstaande verwachtingen? Verons dan in jouw motivatiebrief hoe je deze vaardigheden zal verwerven.

Kopieerwerk verrichten Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Personen onthalen en hun vraag identificeren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Documenten coderen, klasseren en archiveren Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Aanbod Een GECO-contract ( ) De tewerksingsbreuk is % Verloning volgens barema PC A Maaltijdcheques €,- per gewerkte dag Een hospitalisatieverzekering (na maanden in dienst) Vakantie extra verlofdagen via een ruime ADV-regeling bovenop je wetjke vakantiedagen én de voorziene feestdagen (incl. /) Een ruim vorming- en opleidingsaanbod met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling Een job waarin je eigenaarschap mag opnemen Een zinvolle job binnen een betekenisvol en groeiend bedrijf

Woon-werkverkeer

Openbaar vervoer volledige terugbetaling mogelijk Fiets
- Fietsvergoeding van € , per afgelegde km (al vanaf km)
- Mogelijkheid tot een blue bike abonnement (deelfietsen aan stations) voor dienstverplaatsingen Wagen
- Een vergoeding voor woon-werkverplaatsingen met je eigen wagen
- Mogelijkheid tot een Cambio abonnement (deelwagen) voor dienstverplaatsingen Solliciteren

Bien Bettens


 


Onthaal en administratief medewerker in Brussel
2024-05-07 - 2024-06-19

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANDERLECHT
Dorpsstraat 30
Land: België
Postal Code: 1070
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share