Adviseur Openbare Ruimte
voor de Employer een adviseur openbare ruimte.
Ben jij die proactieve en resultaatgerichte adviseur met sterke proces- en projectmatige kwaliteiten, die met zijn/haar opleiding en ervaring bij wil dragen aan onze openbare ruimte? Kom dan werken bij Employer !
Wat wordt jouw uitdaging?
Als beleidsadviseur openbare ruimte bij de Employer ben jij een belangrijke schakel in het totale beheerproces van de openbare ruimte. Een proces gericht op een aantrekkelijke woon- en leefomgeving, waarbij verschillende belangen, behoeften en wensen worden meegewogen. Jij brengt beleid en belangen samen en vertaalt deze naar uitvoering!
Hiertoe werk je nauw samen met de ambjke opdrachtgever, andere adviseurs, werkvoorbereiders en specialisten binnen het fysieke don, maar ook daarbuiten. Jij ook de samenwerking met stakeholders en belanghebbenden buiten de organisatie.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit
Projecten
Je bent inhoudelijk verantwoordelijk voor de initiatief- en definitiefase van IBOR-BSW-projecten. Je s interne opdrachten op, rekening houdende met de integraliteit binnen het werkterrein van de openbare ruimte. Hierbij neem je tevens de resultaten van de beginspraak en burgerparticipatie mee. Vervolgens bewaak je de uitvoering van deze opdrachten. Jij bent hierbij verantwoordelijk voor de inhoud; je collega, de ambjke opdrachtgever, voor de financiën en planning. Jullie werken dus intensief samen.
Inwonersinitiatieven
De Employer werkt van “buiten naar binnen”. We faciliteren initiatieven van inwoners, organisaties en bedrijven en maken mogelijk. Hierin speel jij samen met de wijkcoördinator een belangrijke rol. Jij adviseert vanuit jouw vakgebied en brengt de juiste mensen hiervoor bij elkaar. En vertaalt ook deze bijvoorbeeld naar opdrachten voor team Wijkbeheer.
En wat nog meer
• Samen met andere adviseurs in het team bewaak je de voortgang en kwaliteit van het regulier beheer- en onderhoudswerk, uitgevoerd door team Wijkbeheer.
• Je adviseert over de openbare ruimte in algemene zin, bijvoorbeeld het al dan niet verkopen van reststroken,
• Je signaleert interne en externe ontwikkelingen binnen het werkterrein van de openbare ruimte en analyseert de betekenis voor het beheerproces;
• Je levert een bijdrage aan het opsen van uitvoeringsbeleid;
• Je maakt memo’s voor bestuurlijk overleg, nota’s voor College en eventueel Raad op het gebied van beheer openbare ruimte;
• Je bent gesprekspartner voor inwoners, ondernemers, woningbouwcoöperaties etc.
• Je denkt en werkt permanent en proactief mee over verbeteren werkprocessen, professionalisering van het beheerproces en innovaties.
Kortom een veelzijdige functie, een onmisbare schakel in het beheerproces, jij bent de spin in het web!
Jouw profielWat wij vragen?
• Je hebt een HBO werk- en denkniveau, opleiding HAS, Van Hall Larenstein, Civiele Techniek of vergelijkbaar;
• Je hebt enige werkervaring op het gebied van beheer van openbare ruimte.
• Ervaring in een Employerlijke organisatie is geen must, wel een pre.
Wat breng je mee?
• Je bent een omgevingsbewuste teamspeler, die met trots bijdraagt aan de opgaven voor onze Employer
• Je bent toegankelijk en open-minded
• Je bent een positief inges persoon, die denkt in mogelijkheden en oplossingen
• Je bent analytisch en resultaatgericht
• Je neemt verantwoordelijkheid
• Je bent zowel mondeling als schrifjk communicatief vaardig en hebt de capaciteit om het gesprek te blijven leiden bij tegengese belangen
• Je kan goed plannen en organiseren
Opleidingen geven en begeleiden bij de teams van de opdrachtgever (organisatie, project, management, methodologie, ...) De noden van de klant analyserenDe doelsingen en het kader van de interventie bepalen De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
De succesfactoren identificeren De klant oplossingen voorsen
Verbeteringen voorsen qua organisatie, procedures, middelen, ... Bijdragen tot de uitwerking van de interne en externe communicatiestrategie van de klant
De implementatie ervan begeleiden Een project leiden Omschrijven, uitvoeren van en rapporteren over het beleid van duurzame ontwikkeling De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...) Studies uitvoeren over de organisatie en evolutie van informatiesystemen
De implementatie ondersteunen Aanbod
Een werkomgeving waarin medewerkers elkaar waarderen en denken in oplossingen vanzelfsprekend is. Een dynamische omgeving waarin collega's aan integrale opdrachten werken, eigen verantwoordelijkheid nemen en open staan voor verandering. En als je bij de Employer werkt, heb je goede arbeidsvoorwaarden. Flexibele werktijden maken een goede balans tussen werk en privé mogelijk. Employer investeert in haar medewerkers door het aanbieden van opleidingen.
Dit is een fulltime functie voor uur per week . Wat de arbeidsvoorwaarden zijn op basis van uur per week? Dat zetten we voor je op een rij
Een salaris tussen € .,=.(aanloopschaal) en € .,=. (functieschaal) bruto per maand (schaal ). Een nog op te starten functiewaarderingstraject zal het definitieve niveau van de functie bepalen en vastsen. € , vergoeding per dag die je thuiswerkt. Een eigen mobiele en device. De mogelijkheid tot het inrichten van een thuiswerkplek. Een tegemoetkoming in de ziektekosten van € ,- per jaar. De mogelijkheid om je te ontwikkelen en door te groeien door het aanbieden van opleidings- en ontwikkelfaciliteiten. In eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van jaar met het perspectief voor onbepaalde tijd na jaar. Ook kun je rekenen op ,% individueel keuzebudget. Dit budget geeft jou keuzevrijheid in de secundaire arbeidsvoorwaarden die je ontvangt. Zo kan je kiezen voor meer salaris, meer pensioenopbouw of je koopt meer verlofdagen.Ter info voor de Belgische sollicitanten Over het algemeen is de loonbelasting in Nederland lager waardoor een Nederlands nettoloon, afhankelijk van de gezinssituatie, vaak hoger is dan in België. Je kunt als werkzoekende bij onze partners terecht ( ) voor gratis basisinformatie over het wonen en werken aan de andere kant van de grens. Het gaat dan vooral over sociale zekerheid, belastingen en arbeidsrecht. Afspraak inboeken? klik
Solliciteren
Timo Hesemans
2024-10-07 - 2024-11-21
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: Sittard
Hub Dassenplein 1
Postal Code: 6131 LB
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54