Job 16 van 82


Report this listing

Solliciteren



Deeltijds Allround Administratief bediende (18u)


Functie

Voor een familiaal landbouwbedrijf in regio Aalter gaan we op zoek naar een deeltijds allround administratief bediende .

Jouw takenpakket in een notendop;

  • Aan- en verkoopfacturen opmaken en verwerken
  • Contact met klanten en noteren van bestellingen
  • Opvolging van betalingen en loonadministratie
  • ...


Jouw profiel

Pas jij in het volgende plaatje?

  • Naast Nederlands kan jezelf duidelijk maken in het Engels en het Frans
  • Kennis van Boekhouden en administratie
  • Zelfstandig werken vormt geen probleem
  • Je bent op zoek naar een deeltijdse job
  • Affiniteit met de landbouw is een grote plus
  • De planning voor de behandeling van de orders opstellen
    Een productieorder creëren of doorgeven aan de betreffende dienst
  • De verzending van bestellingen organiseren
    Klanten informeren over de beschikbaarheid van de producten
  • De activiteit van de dienst coördineren
    Instrumenten voor opvolging analyseren en verbeteringen voorstellen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Verkoopcontracten controleren of registreren
    De klant informeren over de status van de bestelling
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voortgang van de productie opvolgen
    Corrigerende acties voorstellen
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • De verkoop beheren: E-commerce
  • Klantenrekeningen administratief opvolgen (tegoeden, voorschotten, uitstaande bedragen, ...)
    Toezicht houden op het beheer van de portefeuilles (financieringsdossiers, solvabiliteit, ...)
  • Bijdragen tot de opstelling van de productieplanning volgens de informatie die bij de klanten en de interne diensten verzameld werd
  • De verkoop beheren: Export
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De verkoop beheren: Postorderverkoop
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Administratieve procedures voor de behandeling van orders vastleggen
    Controleren of de administratieve procedures toegepast worden
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Wat bieden zij jou?

  • Een deeltijdse job met +- 18u (bespreekbaar)
  • Verloning naar ervaring
  • Een familiaal bedrijf met een goede sfeer en duidelijke communicatie

Solliciteren

Nina Mestdagh
09 269 68 03
office.bamt@forumjobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht