Stafmedewerker

Functie

Eersjnszone (ELZ) Employer verbindt iedereen actief in zorg en welzijn in Alken, Diepenbeek, Hasselt, Herk-de-Stad en Zonhoven. Personen met een zorg- en/of ondersteuningsnood en hun omgeving, manorgers en vrijwilligers nemen als evenwaardige partners deel aan een organisatienetwerk van lokale besturen, zorg- en welzijnsactoren. Eersjnszone Employer faciliteert de doorgedreven samenwerking in dit lokale netwerk om zo het aanbod van preventie, zorg en ondersteuning af te stemmen op de noden van alle burgers in ons werkingsgebied. Hiermee dragen we bij aan een toegankelijke en kwaliteitsvolle geïntegreerde eersjnszorg. Meer info kan je vinden op en .

In het kader van de uitbreiding van onze werking zijn we op zoek naar een bijkomende stafmedewerker.
Als stafmedewerker ben je mee verantwoordelijk voor de uitvoering van de operationele doelsingen uit het beleidsplan van ELZ Employer alsook het opvolgen van specifieke werkgroepen en concrete acties. Daarnaast biedt je indien nodig ondersteuning bij de communicatie en administratie van de vzw.

Je werkt autonoom maar in nauwe afstemming met de senior stafmedewerker en samen met de andere teamleden sta je in voor de verdere uitbouw van Eersjnszone Employer.

Concreet wil dit zeggen

· Je werkt mee aan de uitvoering van het beleidsplan van ELZ Employer

o Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding, uitvoering en evaluatie van enkele inhoudelijke thema’s en/of acties van de ELZ. Welke thema’s dit zijn wordt afgestemd op de eigen kennis en interesses en in samenspraak met de andere teamleden;

o Je ondersteunt de clusterwerkingen en werkgroepen waar nodig;

o Je bouwt mee aan het netwerk en werkt constructief en complementair samen met mensen van allerlei niveaus binnen en buiten de ELZ;

o Je vormt een brugfunctie tussen de verschillende partners in de ELZ en bent gesprekspartner voor organisaties, kringen en netwerken in de regio;

o Je stimuleert de interprofessionele samenwerking rond personen met een zorg- en ondersteuningsvraag;

o Je houdt actief voeling met trends en topics binnen het zorg- en welzijnslandschap en de noden en behoeften van de stakeholders van de ELZ.

· Je ondersteunt de zorgraad en/of de senior stafmedewerker op vlak van administratie en communicatie

o Het mee voorbereiden en verslag maken van vergaderingen en bijeenkomsten in het kader van het realiseren van de opdrachten van de zorgraad alsook het opvolgen van gemaakte afspraken;

o Ondersteuning bieden bij de opmaak van jaarverslagen en andere rapporten, wetjke vereisten zoals statuten, GDPR, …;

o Je werkt actief mee aan de uitvoering van de communicatiestrategie.

Jouw profiel

· Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma in een menswetenschappelijke richting of gelijkwaardig door ervaring en/of bijkomende opleiding;

· Beperkte ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt;

· Je hebt een affiniteit met het brede zorg- en welzijnslandschap en bent bereid om samen te werken met de diverse partners in de eersjnszone;

· Je hebt kennis van administratieve processen en relevante ICT toepassingen

· Je hebt inzicht in mogelijke verbeteringen van processen en systemen;

· Je werkt ordelijk en nauwkeurig en zorgt voor een correcte rapportering;

· Je bent vlot in zowel mondelinge als schrifjke communicatie;

· Je hebt de nodige redactionele vaardigheden en kan de inhoud van je communicatie afstemmen op de verschillende doelgroepen binnen de ELZ;

· Je kan zelfstandig werken maar hebt ook steeds oog voor samenwerkingsmogelijkheden zowel met je collega’s als buiten het team;

· Je bent flexibel in de invulling van je takenpakket alsook je werktijden en werkplek.

Uitgevoerde acties controleren en aanbevelingen geven Projecten aanmoedigen op lokaal, regionaal, nationaal, Europees, ... niveau
De realisatie ervan aansturen Verslagen van vergaderingen opsen
De besluiten verspreiden Beslissingen van de regering, de verkozenen, ... toepassen rekening houdend met de lokale context en belangen
De uit te voeren projecten bepalen Een partnernetwerk uitbouwen en mobiliseren (andere overheidsdiensten, verenigingsnetwerk, privébedrijven, ...) Aanbod

· Een boeiende en afwisselende functie in een dynamische organisatie en een klein team;

· Werkuren in overleg flexibel in te plannen, uitzonderlijk ook tijdens de avonduren;

· Een verloning volgens de geldende barema’s in PC (Bc of MV afhankelijk van diploma);

· Bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, km-vergoeding, werkgsm en laptop, …;

· Het meenemen van relevante anciënniteit is bespreekbaar;

· Aangename werkomgeving (H-blok Provinciehuis Hasselt) en mogelijkheid tot thuiswerk.

Solliciteren

Inez Beys


 


Stafmedewerker
2024-05-08 - 2024-06-12

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HASSELT
UNIVERSITEITSLAAN 1
Land: België
Postal Code: 3500
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share