Customer Success Specialist

Functie

In het kader van onze internationale ontwikkeling zijn we op zoek naar een Customer Success Specialist voor ons platform .

TrustUp , een snelgroeiende Belgische scale-up, heeft een duidelijke missie de renovatiesector transformeren door het introduceren van het eerste platform dat particulieren en bouwprofessionals met elkaar verbindt. Sje TripAdvisor voor de bouw voor, maar dan beter! Tegelijkertijd bieden we professionals een volledige reeks beheertools om hun administratieve werkzaamheden te vereenvoudigen. Na onze eerste successen in België is ons doel om Europa aan te pakken, met Frankrijk als eerste stap .

De Customer Success Specialist rapporteert rechtstreeks aan de Customer Success Manager.

MISSIE

Je functie bestaat uit twee delen een commercieel en een administratief gedeelte.

Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken van klantprofielen en de invoer ervan in onze database. Je leert nieuwe klanten hoe ze het platform moeten gebruiken. Je beantwoordt hun vragen fonisch en per . Je onderhoudt regelmatig contact met klanten om hun tevredenheid te evalueren, eventuele problemen te anticiperen en kansen voor verbetering te identificeren. Je behandelt de verzoeken van particulieren en koppelt ze aan de meest geschikte professional. Je aarzelt niet om suggesties te doen om het platform te optimaliseren.

KWALIFICATIES

Je hebt goede schrijfvaardigheden. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om een vertrouwensrelatie op te bouwen. Je bent klantgericht, enthousiast en positief. Je bent georganiseerd en nauwkeurig. Je hebt oog voor detail. Je voelt je comfortabel aan de . Je bent vertrouwd met computergebruik. Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.

WAAROM MEEDOEN AAN HET AVONTUUR

Competitief salarispakket In overeenstemming met jouw ervaring. Samenwerkingsomgeving Maak deel uit van een samenwerkend, menselijk en gepassioneerd team dat creativiteit, initiatief en teamwork waardeert. Concrete impact Draag bij aan het vormgeven van de toekomst van de renovatiesector. Snelle groei Sluit je aan bij ons in een cruciale fase van onze groei. We zijn al een dynamisch team van meer dan vijftig talenten in België en Frankrijk, en we hebben ambitieuze plannen voor de toekomst. Ontwikkelingsmogelijkheden Met onze leiderschapsambities in België en Europa krijg je de kans om professioneel te groeien naarmate we onze aanwezigheid uitbreiden.

Klaar om dingen in beweging te zetten? Sluit je aan en wees het middelpunt van de transformatie van de renovatiesector!

Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Klanten Bedrijven Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opsen
Verbeteringen voorsen Klanten Particulieren Solliciteren

Stephan Marana


 


Customer Success Specialist
2024-05-27 - 2024-06-14

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: LONCIN
Rue Alfred Deponthière 46 Postbus 31
Land: België
Postal Code: 4431
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share