Boekhoudkundig medewerker met passie voor IT
Functie
Jouw profiel Je kan zelfstandig werken, je bent een echte problem solver die vlot kan schakelen, tevens ben je loyaal en betrokken Je kan als energieke persoonlijkheid perfect multitasken Je beschikt over een bachelor diploma Bedrijfsmanagement - Accountancy of een master diploma Handelswetenschappen (of gelijkwaardig) Je hebt een passie voor IT Je bent gedreven in het uitwerken van oplossingen voor vereenvoudiging en digitalisatie Je werkt precies en nauwkeurig Je bent een echte team player en zorgt ervoor dat de productflow goed en efficiënt verloopt
fonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
De loonberekening voorbereiden Verkoopsovereenkomsten opsen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...) Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ... Aanbod De collega's zorgen voor een degelijke interne opleiding bij de opstart, Via evaluatiemomenten bekijken we samen hoe de functie kan evolueren, Je krijgt kansen om, volgens je interesses en kennis, door te groeien, We bieden je werkzekerheid in een voedingsbedrijf in expansie, Een aantrekkelijke wedde en extralegale voordelen, Leuke collega's, korte keten aankopen, af en toe een feestje Je komt in aanraking met alle aspecten van het operationele proces
Solliciteren
Functie omschrijving
Je maakt deel uit van ons Finance, HR en Legal team Je werkt nauw samen met de boekhouder en bent in staat taken van hem over te nemen Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de sociale media Je bent het aanspreekpunt binnen je team voor administratieve vereenvoudiging en digitalisatie van processenHoe zal je takenpakket eruit zien?
Je zal de aankoopfacturen boeken Je zal optreden als aanspreekpunt voor zowel klanten als leveranciers Je zal op termijn de credit-control voor jouw rekening nemen, na een interne opleiding Je neemt taken over bij afwezigheid van de boekhouder zoals o. m. de bankverrichtingen inboeken, orderbevestigingen beheren, de kredietverzekering opvolgen Je denkt mee over hoe je bestaande processen kan optimaliseren en digitaliseren Je helpt de verschillende teams in het zoeken naar IT-oplossingen binnen hun don Je assisteert HR waar nodigJouw profiel Je kan zelfstandig werken, je bent een echte problem solver die vlot kan schakelen, tevens ben je loyaal en betrokken Je kan als energieke persoonlijkheid perfect multitasken Je beschikt over een bachelor diploma Bedrijfsmanagement - Accountancy of een master diploma Handelswetenschappen (of gelijkwaardig) Je hebt een passie voor IT Je bent gedreven in het uitwerken van oplossingen voor vereenvoudiging en digitalisatie Je werkt precies en nauwkeurig Je bent een echte team player en zorgt ervoor dat de productflow goed en efficiënt verloopt
Ben jij net afgestudeerd of heb je reeds ervaring binnen een gelijkaardige functie achter de rug?
Klinkt een gevarieerde functie met een intense opleiding binnen een no-nonsense KMO iets voor jou?
Aarzel dan niet om te solliciteren, je bent de persoon die we zoeken!
fonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
De loonberekening voorbereiden Verkoopsovereenkomsten opsen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...) Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ... Aanbod De collega's zorgen voor een degelijke interne opleiding bij de opstart, Via evaluatiemomenten bekijken we samen hoe de functie kan evolueren, Je krijgt kansen om, volgens je interesses en kennis, door te groeien, We bieden je werkzekerheid in een voedingsbedrijf in expansie, Een aantrekkelijke wedde en extralegale voordelen, Leuke collega's, korte keten aankopen, af en toe een feestje Je komt in aanraking met alle aspecten van het operationele proces
Solliciteren
Caroline Beyens
/..
Boekhoudkundig medewerker met passie voor IT
2024-10-22 - 2024-11-12
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-10-22 - 2024-11-12
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: AARSELE
Valuta: EUR
Address place: AARSELE
Land: België
Postal Code: 8700
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 8700
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54