Customer Success Advisor

Functie

Een rol met ownership waar jij je technische expertise inzet bij vaste klanten om hen strategisch te begeleiden in hun digitale transformatie. Dit alles in een context die gekend staat voor o.a. kwaliteit en transparantie ... Klinkt goed? In ons innovatief IT-bedrijf krijg jij jouw plaats met veel vertrouwen en verantwoordelijkheid.

Jouw day to day als Customer Success Advisor

Je zit op regelmatige basis samen met jouw vaste klanten om hun IT-projecten uit te werken. Jij s de scope op en jullie werken samen een roadmap uit. Jouw kennis van de klant en hun vertrouwen in jou zorgt voor een succesvolle samenwerking.

De opgese roadmap wordt door jou uitgerold en je leidt het project. Natuurlijk kan je hierbij ook rekenen op samenwerking met de interne teams die klaarstaan om van jouw visie een succesverhaal te maken.

Dagelijks zet jij jouw technische expertise in om jouw klanten (KMO's en grotere bedrijven regio West- en Oost-Vlaanderen) strategisch te adviseren.

Jouw profiel

Als jij jaren met plezier IT-trajecten hebt uitgevoerd en nu wel eens zin hebt om strategisch na te denken over IT-infrastructuur, dan ben jij de perfect fit!

Deze volgende stap in jouw carrière wil jij nemen in een bedrijf waar je trots op bent en veel vrijheid kent.

Je hebt zin om jouw people skills in te zetten in jouw adviserende relatie met klanten maar ook om met collega's samen te werken naar een gemeenschappelijk doel toekomstgerichte en innovatieve IT-dienstverlening!

Don Projectmanagement Don Advies over de ondernemingsstrategie De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
De succesfactoren identificeren Opleidingen geven en begeleiden bij de teams van de opdrachtgever (organisatie, project, management, methodologie, ...) De klant oplossingen voorsen
Verbeteringen voorsen qua organisatie, procedures, middelen, ... Don Continue verbetering Studies uitvoeren over de organisatie en evolutie van informatiesystemen
De implementatie ondersteunen De noden van de klant analyseren
De doelsingen en het kader van de interventie bepalen Don Beheer van de klantenrelatie De klant begeleiden bij de toepassing van de oplossingen
Adviseren over de organisatie, de methodes en de middelen Een project leiden Don Sturen van verandering Aanbod

Een IT-dienstverlener die er staat we bouwen al meer dan mee aan de bedrijven in onze regio en staan voor onze investeringen in innovatie en in onze medewerkers.

Waarom niet deel uitmaken van een IT-bedrijf met visie en een heel menselijke manier van ondernemen? Je werkt in een flexibel en transparant systeem gebaseerd op vertrouwen;

Je stapt een team binnen waar samenhorigheid heerst, waar we vaak van een genieten, en we door in te zetten op elk van onze sterktes.

Solliciteren

Hera Vanneste
+

 


Customer Success Advisor
2024-05-16 - 2024-06-20

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: DEERLIJK
Hoogstraat 134
Land: België
Postal Code: 8540
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share