Assistent Manager Employer ( Sint-Denijs- Westrem )

Functie

Samen met je manager sta je aan de leiding van een gepassioneerde ploeg met één doelsing het verzorgen van een uitstekende service waar klanten genieten van heerlijke buffetten en grillscho.

Je geeft leiding aan je team, zowel in de zaal als in de keuken. Je werkt mee tijdens de diensten en zorgt voor een optimale werkorganisatie en taakverdeling. Je zorgt voor de begeleiding en opleiding van je medewerkers en zorgt ervoor dat veiligheids-, kwaliteits- en HACCP-normen worden nageleefd. Je staat in voor de administratieve follow-up besingen, stockbeheer, controle geldstromen, kostenbeheer, reservaties, opvolgen klantenfeedback en personeelsadministratie. Je wordt zeer nauw betrokken in de maandelijkse cijfers van je vestiging tijdens de exploitatievergaderingen. Kortom, je bent ongeveer % operationeel leidinggevend op de werkvloer bezig en % administratief met het beheer.

WAT BIEDEN WE JOU AAN?

Aantrekkelijk salarispakket, inclusief premiesysteem op basis van resultaten, dagelijks gevarieerde aangeboden maaltijd, ecocheques en woon-werkvergoeding. Afwisselend en sociaal vriendelijk uurrooster met weekend en avondwerk in beurtrolsysteem. Reële doorgroeimogelijkheden (het bewijs % van onze leidinggevenden kreeg de kans om door te groeien!) Employer investeert in een grondige ‘on the job’ opleiding vooraleer je aan de slag gaat in je uiteindelijke vestiging. Een vast contract van onbepaalde duur, voltijdse tewerksing.

Employer staat voor Goed eten en Goed werken. We zijn een rasecht familiebedrijf en willen dat onze klanten én onze teamleden bij Employer thuiskomen.

Het volledige Employer team is de basis van onze onderneming passie voor het vak en uiterst professioneel. Daarom kan wie bij Employer aan de slag gaat rekenen op doorlopende opleidingen, persoonlijke evolutie, interne promoties, aantrekkelijke uurroosters, flexibele verlofregeling en een correcte stipte verloning.

OOK ZIN IN EEN JOB MET SMAAK?

Solliciteer dan snel via het online formulier!

Jouw profiel

BEN JIJ DE ASSISTANT MANAGER DIE WE ZOEKEN?

Je hebt minstens jaar leidinggevende ervaring in de horeca en/of beschikt over een relevant diploma (bijv. hoanagement). Je beschikt over uitstekende managementvaardigheden en kan een team motiveren tot optimale prestaties. Je bent een horeca professional en hebt bij voorkeur zowel kennis van de zaal als de keuken. Je hecht belang aan het volgen kwaliteitsnormen en procedures. Je kan vlot overweg met bepaalde administratieve taken in het restaurant zoals besingen, stockbeheer en personeelsbeheer. Je passie voor het vak geeft je nu al zin om Employer mee verder te doen groeien! De werking opvolgen
Waken over de klanttevredenheid Kassabedragen en De activiteiten van teams superviseren
De toepassing van de procedures voor veiligheid, hygiëne en kwaliteit controleren Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren De organisatie commercieel en administratief opvolgen De planning van werknemers opsen (kelners, teamleden, ...) Het commerciële beleid toepassen
Klanten binden Aanbod

WAT BIEDEN WE JOU AAN?

Aantrekkelijk salarispakket, inclusief premiesysteem op basis van resultaten, dagelijks gevarieerde aangeboden maaltijd, ecocheques en woon-werkvergoeding. Afwisselend en sociaal vriendelijk uurrooster met weekend en avondwerk in beurtrolsysteem. Reële doorgroeimogelijkheden (het bewijs % van onze leidinggevenden kreeg de kans om door te groeien!) Employer investeert in een grondige ‘on the job’ opleiding vooraleer je aan de slag gaat in je uiteindelijke vestiging. Een vast contract van onbepaalde duur, voltijdse tewerksing.

 


Assistent Manager Employer ( Sint-Denijs- Westrem )
2024-05-22 - 2024-06-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MERKSEM

Land: België
Postal Code: 2170
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share