We zoeken voor het departement Algemeen Beleid van provincie Antwerpen, een gedreven en enthousiaste accountmanager lokale besturen.
De provincie Antwerpen speelt een cruciale rol in het ondersteunen en begeleiden van lokale besturen bij verschillende trajecten en initiatieven (vb. Gewoontebreker, Veerkrachtige Dorpen, detailhandelcoaches, Verkeersveilige gemeenten, beheerplannen, klimaatbeleid, omgevingsvergunningen, toerisme, toegankelijke groene open ruimte, ruimtelijke planning, ...). Vanuit de verschillende departementen streven we er steeds naar om een kwalitatieve dienstverlening op maat aan te bieden.
Als accountmanager vervul jij een centrale en strategische rol in het proces van onze dienstverlening. Je fungeert als het single point of contact (SPOC) tussen lokale besturen, stuurgroepen en adviseurs, zowel binnen als buiten de organisatie. Je bouwt vertrouwensrelaties op met lokale besturen, zowel op bestuurlijk als ambtelijk niveau.
Je werkt samen met de beleidsdiensten het portfolio van de diensten van provincie Antwerpen verder uit, je ontwikkelt een klantenstrategie en professionaliseert het relatiebeheer met lokale besturen zodat provincie Antwerpen als effectieve partner een meerwaarde kan blijven creëren.
Jouw kerntaken kunnen we als volgt samenvatten:
Als accountmanager ben je verantwoordelijk om het aanbod en de Unique Selling Points (USP's) van de provincie Antwerpen aan de lokale besturen bekend te maken:
Jouw contacten met de lokale besturen en ervaringen op het terrein gebruik je om vanuit een gecoördineerde aanpak met alle interne stakeholders een aanbod uit te werken dat voldoet aan de behoeften van de lokale besturen:
Je rapporteert aan de stuurgroep lokale besturen, de provinciegriffier en aan het Beleidsmanagementteam (BMT) over de voortgang van interne en externe samenwerkingen en over de resultaten van lopende projecten.
Bekijk onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto- en netto maandsalaris.
Met extralegale voordelen: