Intern HR Payroll Officer (Antwerpen-Linkeroever)

Functie

Employer is een HR service provider met vestiging in Antwerpen. Wij bieden diensten aan inzake werving & selectie, recruitment sourcing, interim management, assessment en outplacement. Onze doorgedreven expertise en individuele benadering is onze grootste toegevoegde waarde en tevens een uitstekende reden om met ons kennis te maken.

Employer rekruteert een interne payroll en HR Officer voor een bedrijf te Antwerpen-Linkeroever.


Jobomschrijving

Je gaat aan de slag bij een internationaal bedrijf dat wereldwijd meer dan werknemers . De vestiging in België +- werknemers en kent een gemoedelijke en familiaal gerichte werksfeer.
Als HR Payroll Officer zal je binnen de organisatie het aanspreekpunt worden voor alles wat met “harde HR materie” te maken heeft beantwoorden van vragen mbt sociale wetgeving, comp&ben en de verwerking van de lonen.
Meer uitgebreid omschreven, zal je job het volgende omvatten

Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van de lonen, in samenwerking met het sociaal secretariaat. Het betreft hier voornamelijk bedienden (PC ), aangevuld met een beperkt aantal arbeiders. In samenhang hiermee, ben je ook verantwoordelijk voor het administratief beheer van het tijdsregistratiesysteem. Je bent het vast aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle vragen met betrekking tot sociale wetgeving en loonbeleid. Je beantwoordt vragen van personeel en management inzake sociale wetgeving of loontechnische aspecten. Je ondersteunt bij indiensttreding en opstart van nieuwe werknemers (registreren van de juiste informatie, verwerken van de arbeidsovereenkomst,…. ) en je volgt ook uitdiensttredingen op. Je beheert ook aan- en afsluiting met betrekking tot de verzekeringen (vb. groeps- en hospitalisatieverzekering), beheer van fietsleasings, etc… . Afhankelijk van de interne behoeften, zal je meewerken aan projecten die in aanraking komen met je verantwoordelijkheidsdon.
Je houdt je op de hoogte van nieuwe evoluties binnen je verantwoordelijkheidsdon en binnen sociale wetgeving.
Je rapporteert in deze functie aan de HR Manager. Jouw profiel Voor deze functie kijken wij zowel uit naar or kandidaten (kandidaten met een eerste ervaring), of senior kandidaten met relevante ervaring in een gelijkaardige typefunctie. Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie, in een interne rol of bij een sociaal secretariaat. Je hebt kennis van sociale wetgeving en je hebt een zeer goede kennis van de standaard MS Office toepassingen (outlook, word, excel). Je bent analytisch, cijfermatig en nauwkeurig. Daarnaast schrikken deadlines je niet af. Je goede communicatieve vaardigheden sen je in staat om sociale wetgeving e.d. op een duidelijke manier toe te lichten. Aanbod Je gaat onmiddellijk in dienst bij het bedrijf met een vast contract van onbepaalde duur. Voltijds contract. Een /e of ,/e tewerksing kan mogelijk bespreekbaar zijn. Bruto maandloon, aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, smartphone, laptop), glijdende werkuren en vakantiedagen. Na een inwerkperiode is thuiswerk mogelijk (tot dagen per week). Je gaat aan de slag bij een erg stabiel en financieel gezond internationaal bedrijf met een gemoedelijke werksfeer en erg positieve groeicijfers. Het bedrijf ligt op Linkeroever/Zwijndrecht, maar is erg vlot bereikbaar vanuit Antwerpen-Centrum met tram of fiets. Daarnaast is het ook goed bereikbaar met de wagen, o.a. ook vanuit de brede regio Waasland en omgeving.

 


Intern HR Payroll Officer (Antwerpen-Linkeroever)
2024-05-18 - 2024-06-23

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANTWERPEN

Land: België
Postal Code: 2050
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share