Administratief medewerker Financiële dienst vast contract
Functie
Wil jij werken bij een multinational, internationaal gekend bedrijf met een sterk merkimago?
Wij zijn op zoek naar een Administratief-Financieel medewerker Finance Administrator Boekhoudkundig medewerker ter versterking van het team van onze klant.
Job met onmiddellijk vast contract regio Oudenaarde.
Je bent verantwoordelijk voor Dagelijkse verwerking van leveranciersfacturen. Controle op overeenstemming met de inkooporders. Rapporteren van afwijkingen aan de inkoop- en/of productieafdeling. Dagelijkse verwerking van onderhouds- en reparatiefacturen van de fabriek. Opvolging van investeringen in de fabriek. Boeken van gerelateerde facturen. Afsluiten van investeringsprojecten. Boeken van lopende bouwprojecten op de vaste activa.
Back office rol, geen doorgroei in deze rol. Jouw profiel Uitstekende beheersing van Microsoft Office, vooral Excel.
Meertalig met vloeiend Nederlands en Engels.
Een plus indien je bekend bent met SAP FI, MM-omgeving.
Sterk in cijfers en nauwkeurigheid. De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opsen
De activiteitsgraad van het personeel controleren Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen Opvolgen van Beleggingen Don Fiscaliteit Opvolgen van Conventionele inbeslagnemingen Opvolgen van Lonen Opvolgen van Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden) Opvolgen van Budget Opvolgen van Onkostennota's Don Fiscaliteit van notariële aktes Opvolgen van Juridische ondersteuning Commissielonen berekenen
De commerciële resultaten controleren en verantwoorden Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen Don Inning van vorderingen De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren Don Klantenboekhouding Don Analytische boekhouding De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...) Don Algemene boekhouding Don Leveranciersboekhouding De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...) De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken Opvolgen van Werfactiviteiten Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant Don Boekhouding Insingen voor collectieve beleggingen in effecten De eigen deskundigheid ontwikkelen De wetjke fiscale en sociale aangiften opsen en uitvoeren Besingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden Don Lonen Aanbod Voltijdse job met aantrekkelijk salarispakket.
Je komt terecht in een rustig en stabiel team van medewerkers + leidinggevende.
Employer heeft zicht op budget voor aanwerving. We bespreken graag jouw verwachtingen.
Extralegale voordelen hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques van €, woon-werkverkeer, treinabonnement, fietslease, laptop, ecocheques.
Vrij te kiezen vakantie, geen collectieve sluiting - vakantiedagen + ADV dagen.
Employer anent werkt enkel op vacatures die jou een onmiddellijk vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.
Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorsniet helemaal wat je ?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.
Employer - - Solliciteren
Wij zijn op zoek naar een Administratief-Financieel medewerker Finance Administrator Boekhoudkundig medewerker ter versterking van het team van onze klant.
Job met onmiddellijk vast contract regio Oudenaarde.
Je bent verantwoordelijk voor Dagelijkse verwerking van leveranciersfacturen. Controle op overeenstemming met de inkooporders. Rapporteren van afwijkingen aan de inkoop- en/of productieafdeling. Dagelijkse verwerking van onderhouds- en reparatiefacturen van de fabriek. Opvolging van investeringen in de fabriek. Boeken van gerelateerde facturen. Afsluiten van investeringsprojecten. Boeken van lopende bouwprojecten op de vaste activa.
Back office rol, geen doorgroei in deze rol. Jouw profiel Uitstekende beheersing van Microsoft Office, vooral Excel.
Meertalig met vloeiend Nederlands en Engels.
Een plus indien je bekend bent met SAP FI, MM-omgeving.
Sterk in cijfers en nauwkeurigheid. De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opsen
De activiteitsgraad van het personeel controleren Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen Opvolgen van Beleggingen Don Fiscaliteit Opvolgen van Conventionele inbeslagnemingen Opvolgen van Lonen Opvolgen van Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden) Opvolgen van Budget Opvolgen van Onkostennota's Don Fiscaliteit van notariële aktes Opvolgen van Juridische ondersteuning Commissielonen berekenen
De commerciële resultaten controleren en verantwoorden Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen Don Inning van vorderingen De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren Don Klantenboekhouding Don Analytische boekhouding De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...) Don Algemene boekhouding Don Leveranciersboekhouding De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...) De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken Opvolgen van Werfactiviteiten Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant Don Boekhouding Insingen voor collectieve beleggingen in effecten De eigen deskundigheid ontwikkelen De wetjke fiscale en sociale aangiften opsen en uitvoeren Besingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden Don Lonen Aanbod Voltijdse job met aantrekkelijk salarispakket.
Je komt terecht in een rustig en stabiel team van medewerkers + leidinggevende.
Employer heeft zicht op budget voor aanwerving. We bespreken graag jouw verwachtingen.
Extralegale voordelen hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques van €, woon-werkverkeer, treinabonnement, fietslease, laptop, ecocheques.
Vrij te kiezen vakantie, geen collectieve sluiting - vakantiedagen + ADV dagen.
Employer anent werkt enkel op vacatures die jou een onmiddellijk vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.
Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorsniet helemaal wat je ?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.
Employer - - Solliciteren
COMPETENCE W-V
+ ()
Administratief medewerker Financiële dienst vast contract
2024-10-05 - 2024-11-28
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-10-05 - 2024-11-28
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: OUDENAARDE
Valuta: EUR
Address place: OUDENAARDE
Land: België
Postal Code: 9700
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 9700
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54