Administratief commercieel bediende

Functie Voor de vacature als administratief commercieel bediende zal je verantwoordelijk zijn voor volgend takenpakket Een vriendelijk en correct onthaal verzorgen en zo bijdragen aan een klantgericht imago Communiceren met klanten, hun behoeften peilen, offertes opvolgen en klanttevredenheid meten Eerste hulp bij klantproblemen bieden en zorgen voor een vlekkeloze klantenservice Dossiers opmaken en beheren, besingen uitvoeren en de opvolging daarvan waarborgen Planning van onderhoudstechniekers coördineren en nieuwe onderhoudscontracten verkopen Financiële administratie voeren, waaronder debiteuren- en crediteurenbeheer Ondersteuning bieden bij persoonsgebonden competenties en assistentie bij algemene fonie

Bedrijfsinformatie
Ben jij gebeten door een technische microbe en wil je aan de slag in een enthousiaste, groeiende onderneming, dan is onze klant "the place to be". Onze klant uit HechEksel heeft jaar ervaring in warmtepompen, ventilatie, zonnepanelen, energiezuinige oplossingen voor particulieren en bedrijven. Ze en momenteel medewerkers, een energieke mix van jong talent, ervaren vakmannen en gedreven ingenieurs. Voor een verdere groei zoeken we enthousiaste medewerkers die bereid zijn de kar mee te trekken. Je bent verantwoordelijk voor de installatie, het onderhoud, en hersingen bij zowel particulieren.
Jouw profiel Voor de vacature als administratief commercieel bediende zijn wij op zoek naar volgend profiel Je bent in het bezit van een bachelor diploma of hebt ervaring in een soortgelijke functie Ervaring in een verkoopomgeving en/of affiniteit met energietechnieken is een plus Je spreekt vlot Nederlands en Engels. Kennis van het Frans of Duits is een plus Je werkt vlot met MS Office Je hebt een hands-on mentaliteit, bent klantgericht en bezit de wil om continu te verbeteren Je hebt een proactieve aanpak en schuwt er niet voor terug om initiatief te tonen Betrouwbaarheid en nauwgezetheid typeren jouw werkethiek Je brengt structuur aan waar nodig; planning en organisatie zijn jou niet vreemd Je bent een echte teamplayer en hebt hierdoor een uitstekend vermogen tot samenwerken Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Kopieerwerk verrichten Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Personen onthalen en hun vraag identificeren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Documenten coderen, klasseren en archiveren Aanbod Bij onze klant, een enthousiaste en groeiende onderneming met meer dan jaar ervaring in warmtepompen, ventilatie, zonnepanelen en energiezuinige oplossingen, zijn we op zoek naar een veelzijdige medewerker om ons team van gedreven professionals te versterken. Heb je zin om in een dynamische KMO te werken waar jouw initiatief gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder. Voor al je harde werk kan je binnen de job als administratief commercieel bediende rekenen op Een uitdagende, gevarieerde functie met veel interactie en verantwoordelijkheid Cross-selling en klantencontact verkennen van nieuwe marktopportuniteiten Beheer van administratieve processen van facturatie tot personeelsadministratie De kans om te groeien met mogelijkheden voor aanvullende opleiding en verbreding van competenties Een concurrerend salaris naar ervaring, aangevuld met prestatiebonussen Aantrekkelijke vakantieregeling met dagen vakantie plus feestdagen Werken in een familiale sfeer, binnen een bedrijf dat waarde hecht aan duurzaamheid en innovatie Solliciteren

ANNEBETH CLAES

 


Administratief commercieel bediende
2024-05-11 - 2024-06-14

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HECHTEL

Land: België
Postal Code: 3940
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share