Job 43 van 105


Report this listing

Solliciteren



Adjunct dienstverantwoordelijke zorg operatiekwartier


Functie


Als adjunct dienstverantwoordelijke zorg sta je in voor het ondersteunen van de dienstverantwoordelijke zorg bij het realiseren van een kwalitatieve verpleegkundige en medische zorg, een efficiënte werkorganisatie en een motiverend personeelsbeleid.

Wat zijn jouw taken?

- Je vervangt de dienstverantwoordelijke bij afwezigheid en verzekert het goed functioneren en de continuïteit op de afdeling, je fungeert als brugfunctie tussen de dienstverantwoordelijke en de medewerkers
- Je voert een aantal door de dienstverantwoordelijke gedelegeerde taken uit:
- Organiseren van het zorggebeuren op het operatiekwartier: opvolging van de dagelijkse OK-planning, inplannen spoedingrepen, overleg met chirurgen en anesthesisten, etc.
- Toezien op de distributie en opvolging van steriele sets, geneesmiddelen, prothesen en implantaten, weefsels, steriel materiaal, etc.
- Formuleren van verbetervoorstellen rond het functioneren van de afdeling

- Je schrijft procedures uit om de werking van de dienst en de patiëntenzorg te verbeteren
- Je volgt zorginnovaties in het specialisme op en bespreekt een eventuele vertaling hiervan naar de afdeling met de dienstverantwoordelijke
- Je neemt samen met de dienstverantwoordelijke deel aan overlegmomenten bv. werkoverleg met apotheek, CSA, logistiek, comité medisch materiaal, etc.
- Je staat in voor het optimaal inzetten van de medewerkers volgens hun competenties en de behoeften van het werk: je maakt de dagdagelijkse werkplanning op, je ondersteunt en coacht medewerkers, je stuurt bij waar nodig, … Je bereidt en woont de evaluatiegesprekken en feedbackgesprekken bij.

Jouw profiel


- Je bent bachelor in de verpleegkunde
- Je hebt een aantal jaren ervaring op het operatiekwartier
- Een bijkomende opleiding – of bereid om deze te volgen - met betrekking tot leidinggeven is een sterke plus! (bij voorkeur bachelor zorgmanagement, kaderopleiding of master management en beleid in de gezondheidszorg of verpleegkunde)
- Je bent een peoplemanager die kan enthousiasmeren en die in staat is om medewerkers te motiveren en hen te begeleiden tot optimale prestaties. Ervaring als verantwoordelijke is dan ook een pluspunt
- Je bent communicatief sterk
- Je kan prioriteiten stellen, een wijziging in planning brengt je niet van de wijs
- Je bent in staat om problemen te analyseren, inzicht te krijgen in de oorzaken hiervan en gaat systematisch op zoek naar een oplossing

Aanbod

• Een contract van onbepaalde duur met een jobtime van 100%
• Je werkt in dagdiensten
• Startdatum zo snel mogelijk
• Je krijgt steeds mogelijkheden om je verder bij te scholen
• Verloning volgens IFIC-barema’s, waarbij we altijd rekening houden met jouw relevante anciënniteit
• Een hospitalisatieverzekering (en mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten aan gunstig tarief)
• Rangverlaging bij opname in het ziekenhuis voor medewerkers en voor inwonende gezinsleden
• Maaltijdcheques na 1 jaar
• Mogelijkheid tot fietslease
• Eindejaars- en attractiviteitspremie, flexibiliteitspremie
• Woon-werkvergoeding: fietsvergoeding, gratis openbaar vervoer, vergoeding auto/moto/bromfiets
• Kinderdagverblijf Beregoed gelegen op campus Sint – Lucas
• Gratis parkeergelegenheid
• Maaltijden aan gunstige prijzen
• Korting in diverse handelszaken, pretparken, wellness, …
• Organisatie van heel wat leuke evenementen zoals sportactiviteiten, Nieuwjaarsfeest, …

Verneem je graag nog meer over onze aantrekkelijke extralegale voordelen? Neem dan gerust een kijkje op: http://www.azstlucas.be/werken-bij-az-sint-lucas/waarom-az-sint-lucas/aantrekkelijke-voordelen

Solliciteren