Job 57 van 105


Report this listing

Solliciteren



Magazijnier


Functie

Wat ga je doen?

Je neemt de functie van magazijnier op en staat hierbij in voor:

  • De organisatie van het magazijngebeuren, waaronder goederenontvangst en- controle, voorraadbeheer en picking (per stuk of per omverpakking).
  • Het aanvullen van de goederen in de bergingen van de verpleegeenheden en het scannen van de afdelingsvoorraden.
  • Het back-office gebeuren met betrekking tot het voorraadbeheer, met name scanning, verwerking van de Full-Service, optimalisatie van bestelpunten, verbruiksanalyses,…
  • Het medeverantwoordelijk zijn voor de algemene netheid van jouw dienst/berging.
  • Het uitvoeren van taken en opdrachten die binnen het team toegewezen worden. We werken met gedeelde verantwoordelijkheden, waarbij er steeds een back-up is voorzien voor elkaar.

Interesse?

We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Solliciteer bij voorkeur online vóór 13 mei 2024 of stuur jouw cv en motivatiebrief naar: personeelsdienst AZ Sint-Lucas Brugge, t.a.v. Kirsty Moerman, Sint-Lucaslaan 29, 8310 Brugge.

We garanderen jou volledige discretie.

Voor meer informatie kan je jou richten tot Petro De Graeve, diensthoofd distributie en magazijn, op het nummer 050 36 59 60.

Jouw profiel

  • Je behaalde een diploma hoger secundair onderwijs.
  • Je hebt kennis van Office.
  • Kennis van magazijn- en voorraadbeheer en/of SAP vormt een belangrijke troef.
  • Je werkt nauwkeurig met oog voor detail.
  • Je bent klantgericht.
  • Je beschikt over een goede fysieke gesteldheid.
  • Je kan zowel goed zelfstandig als in een team werken.
  • De werkzone reinigen en opruimen (materieel, hulpstukken, ...)
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Goederen naar de verzend-, opslag- of productiezone brengen
  • Picken volgens de instructies van de ordervoorbereiding
    De pakketten, partijen, ... samenstellen

Aanbod

  • Wij bieden je een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur .
  • Een boeiende job met veel afwisseling en veel contacten waarbij je verantwoordelijkheid kan nemen.
  • Een fijn team van gedreven collega's die jou met open armen ontvangen.
  • Een aangepast introductietraject met ondersteuning door jouw verantwoordelijke en je collega's.
  • Verloning volgens IFIC-barema’s (met eindejaarspremie), waarbij we altijd rekening houden met jouw relevante anciënniteit.
  • Vakantiedagen (incl. 4 extra sectorale vakantiedagen) volgens PC 330 met inbegrip van het opbouwen van eindeloopbaandagen vanaf 45 jaar.
  • Een gratis ruimdekkende hospitalisatieverzekering (en mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten aan gunstig tarief), een fietsvergoeding van 0,35 euro/km, maaltijden aan een gunstig personeelstarief, interessante kortingen bij heel wat regionale en zelfs internationale handelaars via ons uitgebreid YOU-P voordelenplatform (met toegang tot het volledige Benefits@Work-platform).
  • Aandacht voor jouw welzijn op het werk en de nodige ondersteuning bij jouw loopbaanontwikkeling .
  • Een werkomgeving dicht bij de natuur die de rit naar huis of de pauze zoveel leuker maakt.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht