Ben jij gebeten door alles wat met welzijn, veiligheid en gezondheid te maken heeft? Wil je mee aan het roer staan om het welzijns-, veiligheids- en preventiebeleid mee uit te tekenen en uit te dragen binnen onze verschillende provinciale entiteiten?
Onze Gemeenschappelijke Preventiedienst situeert zich fysiek in het provinciehuis van de provincie Antwerpen van waaruit we een 25-tal provinciale entiteiten (met een 1.500-tal personeelsleden) over het volledige grondgebied van de provincie Antwerpen ondersteunen bij het voeren van hun welzijnsbeleid.
Onze missie is het welzijn van het personeel bevorderen via integratie in een globaal beleid en dit binnen de hele organisatie. Daarom werken we nauw samen met het personeelsdepartement waar we eveneens zijn in ondergebracht. Natuurlijk werken we ook samen met medewerkers uit alle hoeken en lagen van de organisatie, gaande van departemenshoofd, directeur tot uitvoerend personeel.
Als Health & Safety manager coördineer je de Gemeenschappelijke Preventiedienst en sta je samen met je collega-preventieadviseur in voor het adviseren, sensibiliseren en ondersteunen van de werkgever, de verschillende entiteiten en hun medewerkers op vlak van welzijn op het werk.
Als Health & Safety manager heb je van nature oog voor veiligheid binnen diverse omstandigheden en locaties.
Je vult voor 80% van je tijd de wettelijke taken van de preventieadviseur in, o.a.:
Als hoofd van de Gemeenschappelijke Preventiedienst heb je daarnaast volgende taken (20%):
Dit vragen wij nog van jou:
Naast een toffe werksfeer en een afwisselend takenpakket zijn aan de titel “Health & Safety manager” heel wat bijkomende voordelen verbonden.
Wij bieden jou een voltijdse contractuele functie aan waarbij je start in salarisschaal A1a: het bruto geïndexeerd maandsalaris ligt tussen €3.641,48 en €5.666,38.
Bekijk onze extra legale voordelen om ons uitgebreid voordelenpakket te bekijken en onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.